راهنمای استفاده از تشک بادی برای درمان دیسک کمر
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
راهنمای استفاده از تشک بادی برای درمان دیسک کمر
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیمطالب علمی و پزشکیراهنمای استفاده از تشک بادی برای درمان دیسک کمر

تعداد بازدید : 961
نویسنده پیام
tehran-intex آفلاین
کاربر انجمن

ارسال‌ها : 2
عضويت : 20 /10 /1395
محل زندگي : تهران
سن : 35
یاهو : iranintex
راهنمای استفاده از تشک بادی برای درمان دیسک کمر
تشک های بادی یکی از کابردی ترین محصولات بادی تولید شده برای استفاده تمامی مصرف کنندگان در مکان های مختلف بوده که در انواع بسیار گوناگونی از لحاظ جنس بدنه ، طراحی و ساخت ، ابعاد و ظرفیت و نوع کاربری تولید شده اند. تشک های بادی به عنوان تخت های کوچک نیز نام برده شده که قابل استفاده در هر مکانی برای مصرف کنندگان از جمله منزل، محل کار ، مسافرت ها و ... خواهد بود. بنابراین هر مصرف کننده ای برای خرید تشک بادی نیاز به راهنمایی کامل خواهد داشت تا محصول مورد نظر خود را با توجه به نوع استفاده و قیمت در نظر گرفته خود فراهم کند. در این مطلب ما قصد داریم تمام آیتم های مهمی که هر خریدار باید در نظر بگیرد بررسی کنیم تا هنگام خرید تشک مورد نظر خود را به درستی انتخاب کنید. این توضیحات را به صورت کلیدی برای شما شرح خواهیم داد تا نکات مهم را به یاد بسپارید...

در ابتدا به مهمترین آیتم یک تشک بادی که جنس بدنه بوده اشاره می کنیم. جنس بدنه مهمترین ویژگی یک تشک بادی بوده که از اهمیت بالایی برای خرید و استفاده برخوردار می باشد. تشک های بادی نیز تقریبا از یک نوع جنس بدنه طراحی و ساخته شده اند اما در موارد جزئی مانند ضخامت بدنه و استفاده از روکش های مختلف تفاوت هایی با هم خواهند داشت. تشک های بادی تماما از جنس پلاستیک PVC در ضخامت های مختلف ساخته شده و از روکش های مخمل یا جیر ، روکش های برزنتی ، روکش های طرح چرم در آنها به کار برده شده است. این نوع روکش ها و ضخامت بدنه تشک های بادی را به انواع مختلفی تقسیم بندی کرده است تا مقاومت و دوام آنها نیز مشخص باشد. تمام تشک های بادی قابل استفاده در انواع سفر ها خواهد بود اما تشک هایی که از روکش برزنتی در آنها استفاده شده می توانند بهترین گزینه برای استفاده در سفر ها باشند. برای مثال تشک بادی مسافرتی یا تشک بادی یک نفره موج دار کمپینگ از بهترین گزینه ها برای استفاده در مسافرت ها و همچنین در داخل چادر های مسافرتی خواهد بود. تشک های بادی دیگری نیز با روکش تمام جیر طراحی شده که خود آنها نیز در دو دسته متفاوت تولید شده اند: 1- تشک هایی که رویه جیر ساده داشته و 2- تشک های بادی که علاوه بر داشتن روکش جیر دارای روکش کامفورت نی زهستند. هر دو مدل محلی بسیار راحت را برای خواب و استراحت های سطحی برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت اما نوع دومی از این تشک ها قابلیت مهم طبی بودن را در خود دارند. تشک هایی که برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مفید خواهد بود. تشک های بادی الیاف دار از بهترین های تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که علا وه بر داشتن قابلیت های درمانی از دوام بسیار بالایی نیز برخوردارند.

اما ابعاد و تحمل وزن تشک های بادی نیز از دیگر آیتم های مهمی بوده که هر کاربر مصرف کننده باید متناسب با سن و حجم بدن خود این آیتم را در نظر بگیرد. تشک های بادی نیز در نوع یک ، دو و سه نفره به بازار محصولات بادی عرضه شده اند که هر کدام با توجه به طراحی بدنه خود دارای ابعاد بخصوص خود می باشند. طراحی اکثر تشک های بادی مانند هم بوده و تنها در بعضی موارد مانند داشتن بالش بادی و تکیه گاه بادی با هم متفاوت هستند. البته تشک های بادی ای نیز وجود دارند که حالت ساده داشته و بیشتر برای استراحت های سطحی به کار برده می شوند. یکی از قابلیت های مهمی که تشک های بادی دارند انعطاف بالای بدنه برای راه اندازی و جمع کردن آسوده تر و کم حجم تر می باشد. این قابلیت کمک بسیاری زیادی به مصرف کنندگان به منظور حمل و جا به جایی آسوده این کالا می کند. اما تحمل وزن هر تشک بادی نیز بستگی به ابعاد و بخصوص جنس بدنه در نظر گرفته شده داشته که بین 100 تا 300 کیلوگرم متغیر است. این بازه تحمل وزن می تواند خیال هر مصرف کننده ای را بابت استفاده از تشک مورد نظر راحت کند.

کاربرد تشک های بادی در زمینه های مختلفی بوده که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد تفریحی ، استفاده بر روی آب به عنوان تشک شناور ، تشک های بادی طبی درمانی ، تشک های بادی کودک و نوزاد و ... اشاره کرد. بر اساس نوع استفاده، هر کدام از تشک های بادی دارای طراحی بخصوص خود هستند که بسیاری از انها مشابه هم می باشند. بنابراین اگر به دنبال تشک بادی برای استراحت های معمولی یا خواب هستید یکی از بهترین گزینه ها تشک بادی بست وی یا امثال این نوع تشک ها بوده که تعداد زیادی نیز دارند برای همین بازه انتخاب مصرف کننده گان بسیار زیاد خواهد بود. اگر استفاده از یک تشک بادی به عنوان تشکی درمانی یا طبی داشتید تشک بادی طبی یکی از بهترین گزینه های خرید خواهد بود.

قیمت تشک های بادی بر اساس جنس بدنه ، ابعاد و ظرفیت ، طراحی و نوع کاربرد تشک و ... متغیر می باشند. مسلما تشک های بادی که قابلیت های مهم از جمله طبی و ضد تعریق بودن ، داشتن بالش یا تکیه گاه بادی و امکانات همراه را دارند در افزایش قیمت های این نوع محصولات موثر خواهند بود. بنابراین باید تشکی را انتخاب کنید که متناسب نیاز خود باشد تا به همان اندازه مبلغ تشک را پرداخت کنید.


شنبه 25 دی 1395 - 17:54
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
hoseinn آفلاین
کاربر انجمن

ارسال‌ها : 4
عضويت : 25 /6 /1399
پاسخ : 1 RE راهنمای استفاده از تشک بادی برای درمان دیسک کمر :
دوجا رو میخوام معرفی کنم که هر دو هم بدرد بخورن یکی برای خرید گوشی موبایل که اطلاعات خیلی کاملی رو در اختیارتون قرار خواهد داد که البته اگر بازنشسته هم باشید بدون  هیچ دردسری میختونین آنلاین خرید اقساطی داشته باشید و دومی در حوزه گردشگری هست که تمامی اماکن دیدنی شمال و راهنمای سفر به رامسر به نوعی به حساب میاد

چهارشنبه 29 بهمن 1399 - 09:01
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ