loading...

انجمن بلوچستان

رونالدوی پرتغالی ثابت کرد ورزشکاران ایرانی و مظلومان فلسطینی تنها نیستند     فوتبال -بی تردید یکی از مهمترین اتفاقات روزهای اخیر فوتبال جهان، امتناع کریستین رونالدو ستاره تیم ملی پرت

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
سوغات رشت چیست 3 2757 hoseinn
راهنمای استفاده از تشک بادی برای درمان دیسک کمر 1 977 hoseinn
لینک سازی داخلی و خارجی 1 983 shabgard
انواع سوختگی ها و چگونگی کمک به مصدوم 4 2116 nik952148
آشنایی و راهنمای خرید مواد افزودنی بتن 2 1085 shahabiyan
هتل 5 ستاره پر آکوم دسرت پالم دبی 7 2371 nik952148
اشتغال صفر در سیستان و بلوچستان و رنج کارگران مهاجر بلوچ 4 1971 nik952148
مشاهده «شاه روباه» در سیستان و بلوچستان 6 3143 nik952148
انجام حرکت های کششی همراه با تردمیل 1 1177 armen88
خاش کجاست ؟ معرفی شهرستان خاش در نقشه 1 1238 armen88
هدف های بی نظیر سئو 1 1213 kian2137
گاو صندوق 1 1277 masoome
دانلود تلگرام طلایی برای کامپیوتر با لینک مستقیم 0 921 amir
نمایندگان استان حادثه تروریستی محور خاش – زاهدان را محکوم کردند 0 977 amir
دفن بهداشتی ۳ شتر مشکوک به بیماری هاری در خاش 0 959 amir
ایجاد توسعه و تحول در مبادلات اقتصادی با رسمی شدن بازارچه مرزی کوهک 0 994 amir
جزئیات شروع طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو 0 900 amir
شرایط استفاده مشمولان غایب از امتیاز ایثارگری والدین برای کسر خدمت 0 942 amir
برگزاری دوره بازآموزی طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان 0 978 amir
سرخط اخبار روز رسانه های کشور - دوشنبه 29 بهمن 97 0 933 amir
رونالدوی پرتغالی ثابت کرد
ورزشکاران ایرانی و مظلومان فلسطینی تنها نیستند
 
 
فوتبال -بی تردید یکی از مهمترین اتفاقات روزهای اخیر فوتبال جهان، امتناع کریستین رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال از تعویض لباس خود با بازیکن رژیم اشغالگر قدس بود که سر و صدای فراوانی در محافل خبری جهان به پا کرد.
رونالدوی پرتغالی ثابت کرد
ورزشکاران ایرانی و مظلومان فلسطینی تنها نیستند
 
 
فوتبال -بی تردید یکی از مهمترین اتفاقات روزهای اخیر فوتبال جهان، امتناع کریستین رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال از تعویض لباس خود با بازیکن رژیم اشغالگر قدس بود که سر و صدای فراوانی در محافل خبری جهان به پا کرد.
به گزارش رادنیوز، در دو دهه گذشته و در رقابت های رودررو، ورزشکاران ایرانی هر بار به بهانه ای نظیر مصدومیت بدنی، سرماخوردگی و... و در اصل در اعتراض به موجودیت کشور جعلی رژیم اشغالگر قدس از مبارزه با ورزشکاران این رژیم غاصب خودداری کرده اند.
این رفتار ارزشمند ورزشکاران ایرانی به قدری اثرگذار بود که صهیونیست ها با هر ترفندی و به کمک لابی و پول در فدراسیون های جهانی مختلف و کمیته بین المللی المپیک نفوذ کرده و شرایطی را به وجود آوردند تا قوانینی درباره محرومیت ورزشکارانی که از مبارزه با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس امتناع می کنند، در نظر گرفته شود.
درواقع صهیونیست ها با استفاده از نفوذ خود قصد داشتند تا این ذهنیت را در جوامع ورزشی دنیا به وجود بیاورند که جمهوری اسلامی ایران تنهاست و مشکل از آنها نیست!
حال که کریستین رونالدو ستاره رئال مادرید و کاپیتان تیم ملی پرتغال در پایان بازی تیمش در چارچوب مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل حاضر نشد پیراهن خود را با بازیکن حریف تعویض کند، صهیونیست ها چه حرفی برای گفتن دارند؟ به راستی مشکل از کجاست؟ آیا همین اتفاق و صحبت های کاپیتان پرتغال مبنی بر اینکه حاضر نیست پیراهن خود را با یک قاتل عوض کند، کافی نیست؟
لابد بار دیگر صهیونیست ها دست به کار شده و با ولخرجی فراوان و لابی با فدراسیون جهانی فوتبال، قانونی را به تصویب می رسانند که تمامی بازیکنان فوتبال جهان از جمله کریستین رونالدو مجبور به تعویض پیراهن خود با بازیکنان رژیم اشغالگر قدس باشند! جالب آنکه کاپیتان تیم ملی پرتغال در پاسخ به پرسش خبرنگار الجزیره مبنی بر اینکه خودش را در خاک اسرائیل می بیند یا فلسطین، با قاطعیت گفته است: فلسطین.
تردیدی نیست رونالدوی پرتغالی کاری بس بزرگ انجام داد و توجه همه دنیا را به جنایت صهیونیست ها علیه بشریت، کشتار کودکان بی گناه و نقض حقوق بشر از سوی رژیم اشغالگر قدس جلب کرد، اما پرچمدار این حرکت ورزشکاران ایرانی به شمار می روند.
ورزشکارانی که از مدال های جهانی و المپیکی می گذرند تا از حقانیت مردم بی دفاع فلسطین دفاع کنند و تا حدودی مردم دنیا را به خود بیاورند.
به هر روی به عنوان یک مسلمان وظیفه خود می دانیم حرکت اخیر کریستین رونالدوی مسیحی را ارج نهاده و یادآور شویم: برای مبارزه با جنایات رژیم اشغالگر قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین شرط لازم مسلمانی نیست. می شود مثل کریستین رونالدو مسیحی باشی، اما آزاده هم باشی و در قلب تل آویو این رژیم منحوس را بی اعتبار کنی.
مخلص کلام، حرکت اخیر کریستین رونالدو نشان دهنده این واقعیت است که ورزشکاران ایرانی در دنیا تنها نیستند و اغلب جهانیان رژم جعلی اشغالگر قدس را به رسمیت نمی شناسند. 

حمایت مسی از رژیم صهیونیستی +عکس

در شرایطی که کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نواز غزه با واکنش‌های زیادی از سوی چهره‌های ورزشی روبه‌رو شده است، رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که لیونل مسی به این رژیم کمک مالی کرده است.

ایسنا: در شرایطی که کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در نواز غزه با واکنش‌های زیادی از سوی چهره‌های ورزشی روبه‌رو شده است، رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که لیونل مسی به این رژیم کمک مالی کرده است.

رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین یک میلیون یورو به اسرائیل کمک کرده است آن هم در شرایطی که رژیم اشغالگر قدس در حال حاضر در غزه جنایت جنگی به راه انداخته و تاکنون بیش از 600 نفر را در این منطقه به شهادت رسانده است.

این خبر رسانه‌های صهیونیستی بازتاب زیادی در روزنامه‌های اروپایی داشته است

کمک یک میلیون یورویی مسی به رژیم صهونیستی

mrdadkan بازدید : 1039 یکشنبه 05 مرداد 1393 زمان : 13:00 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی
google-site-verification=uc3-PMy3G-cbPEMKMFbbynUv2-o5co1TCKUsTPBXYqg